Často kladené otázky
Jaké jsou náklady na dopravu?
Náklady na dopravu za doručení objednávky jsou:
- pro standardní položky: 79,00 Kč
- pro nadrozměrné položky: 249,00 Kč
Jakým kurýrem je moje objednávka odeslaná?
Naše výrobky sú expedované prepravnou spoločnosťou Slovak Parcel Service. Dodacia lehota sa môže líšiť v závislosti od rozmeru a hmotnosti tovaru.
Objednávky obvykle expedujeme do 2 pracovních dní od potvrzení objednávky. Dodací doba závisí od přidělené přepravní společnosti a velikosti objednaného zboží. Náš odhadovaný čas dodání pro většinu položek do 30 kg je 3 až 5 pracovních dní po odeslání zásilky. Naše odhadované doručení pro velké a objemné balení je 5 až 7 pracovních dní.
Výběr přepravní společnosti se vykonává přímo ve skladě a závisí především od rozměrů balení a krajiny dodání. Poskytovatele přepravních služeb nemůžeme změnit z logistických důvodů.
Dodací lhůta je vždy uvedena u každého produktu na našich stránkách.
DŮLEŽITÉ! Při našich objednávkách nenabízíme expresní doručení ani výběr datumu dodání, protože není možné nastavit konkrétní datum a nebo čas přijetí. Řidiči dodávky nemůžou jednotlivě telefonovat.
Můžu ještě změnit údaje k mé objednávce?
Informace o objednávce se dají měnit jen v určitém časovém úseku - ještě před odesláním produktu.
Po přijetí platby přiřadíme k Vaši objednávce dopravce s informacemi, které jste poskytli. Pokud je balík už na cestě a je přiřazený k trase, není možné změnit adresu, protože nemůžeme kontaktovat dopravce a poskytnou mu další informace týkající se zásilky, která je již na cestě.
Doporučujeme Vám kontaktovat přímo přepravní službu a změnit informace o doručení. Pokud máte obavy, můžete se obrátit na náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Nepřišel mi tracking k mé objednávce
Hned jakmile bude objednávka odeslaná z našeho skladu, pošleme Vám e-mail s údaji o sledování zásilky.
Náš odhadovaný čas dodání pro většinu výrobků do 30 kg je 2 až 4 pracovních dní po odeslání zásilky. Naše odhadované doručení pro velké a objemné balení je 4 až 7 pracovních dní.
Stav sledování Vaši zásilky můžete zkontrolovat v našem trackingu objednávky (stačí zadat Vaše číslo objednávky) a nebo na webové stránce dopravce.
Chci si ověřit kde je moje objednávka
Dodací lhůta se může velice lišit v závislosti od dopravce a krajiny, do které objednávka cestuje.
Po doručení potvrzení o doručení a čísla zásilky je odhadovaná doba dodání 2 až 4 pracovních dní. Velké a objemné balíky se odesílají pozemní dopravou, takže přeprava může trvat 4 až 7 pracovních dní.
Doporučujeme pravidelně kontrolovat stav sledování Vaši zásilky v našem trackingu objednávky a na webových stránkách dopravce.
Pokud má Vaše doprava zpoždění víc jak 3 dny a nebo jste po dokončení platby nedostali informace o sledování, kontaktujte náš zákaznický servis.
Objednávka mešká / V trackingu objednávky nevidím žádný pohyb
Pokud má Vaše objednávka zpoždění víc jak 3 dny, a nebo jste po dokončení platby nedostali informace o sledování, zkontrolujte stav Vaši objednávky. Pokud v trackingu vidíte, že je objednávka u přepravce, doporučujeme kontaktovat už přímo dopravce (kurýrní společnost).
Pokud si nevíte rady, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Tracking objednávky ukazuje, že je objednávka doručená ale zatím mi nič neprišlo
V případě, že Vám tracking objednávky ukazuje "doručeno", ale produkt jste nedostali, obraťte se prosím na přátele, sousedy, spolupracovníky a nebo členy rodiny, zda-li Vašim jménem zásilku nepřijali a nepodepsali. Často se totiž stává, že zásilku přebere někdo jiný z Vašeho okolí.
Přišla mi pouze část mojí objednávky
V případě, že jste dostali pouze část Vaši objednávky, zkontrolujte si prosím nejdříve tracking objednávky, protože se aktualizuje průběžně a jednotlivé položky objednávky můžou být doručované v různých balíkách. Pokud to tak není, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
V případě, že Vám chybí některá část / části produktu, zkontrolujte prosím nejprve důkladně krabici - některé součástky bývají upevněné na bocích krabice, a nebo v spodní části. Pokud se Vám je nepodařilo najít, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Prodáváte i součástky k produktům?
Pokud Vám v čase doručení zásilky chybí nějaká součástka v balení, a nebo pokud část produktu už nefunguje správně a máte záruku 3 roky, máme možnost Vám zaslat požadovaný náhradní díl. Kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Mnohé doplňky k produktům (misky, kabely, filtry) máme k dispozici na naší webstránce. Při každém produktě uvádíme i doplňky, které si k němu můžete zakoupit.
Přišla mi poškozená zásilka
Po převzetí zásilky prosím balík a produkt vždy důkladně zkontrolujte. Pokud zjistíte, že krabice a nebo produkt byl poškozený při přepravě, postupujte podle následujících kroků:
Poškození nafoťte hned po otevření balíka. Problém nám musíte nahlásit nejdéle do 48h. Na reklamaci budete potřebovat číslo zákazníka, číslo faktury a fotografickou dokumentaci. Další postup naleznete zde.
Pokud si nevíte rady, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.